Monday, January 21, 2013

AKU SUKA KAU DAN GITAR



Assalamualaikum pembuka bicara buddies…

Homak aih, den na koba ni, den raso den ni dah jatoh cinto sama itu budok gitar tu ha. Sapa namo ei? Tak yah bagitau la, ekau kompom kenal ha. Apo ei ke namo budok tu, AG COCO. Homakaih, kalau nak diikutkan, den memang dari dulu suko nau ngan bebudak gitar ni ha. Tapi dengan AG COCO ni laen sikit. Den memang bokonan nau ngan dio.

Ha, ekau jangan cubo-cubo nak caras jalan den. Den yang koba dulu den minat ngan dio. Ekau poie main jauh-jauh, eden lompang kang tolontang ei. Haha. Apo pasai den minat sangat ngan dio? Eden pon tak tau nak koba camno. Bila tengok dia potik ja gitar tu ha, den raso molayang ja. Layan abis.

Ekau pakai senyonyot ei AG. Eden tau ekau ni single agi, den nak masuk minang ekau boleh? Haha, ayat celako jo an? Aishh, bak sini gitar tu ha, den tiun baie ekau lak jatoh cinto ngan den. Haha. Den bukan nak cakap besau la, ekau konal MAN KIDAL? Dio tu ha, lagi legend dari ekau, kidal lagi. Ekau? Kiri main, kanan ekau main, den pon tak tau la ekau ni spesis mano. Totibo ja molokat kat hati den. Aumm. Haha.

AG, kita couple yo. Haha. Ekau tak yah risau, bio eden yang baca akad, ekau dudok jo topi tu ha, tunggu eden sar0ng cincin haha. Ala tomey2.

(Tetiba tersentak)

Eh2, tetibe gua dirasuk minang, eh apa ni? Gua cakap minang? Haha, hantu mana tetiba rasuk gua ni? Eleh, gua main jela. Dah nama pun kena rasuk kan? Kompom la gua tak sedar gua bebel apa kat atas tu ha. Tak da kena mengena dengan hidup atau yang mati. Kau AG jangan perasan sangat. Haha. Akhir kata, gua tetap nak stress kan yang “AKU SUKA KAU DAN GITAR!” Kau goreng sedap. Satu ja kurang. KICAP. 



Credit pic: Flickr BOB Vizard 


P/S: Post pertama untuk 2013 adalah AG COCO, peh melatop!! 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...