Tuesday, February 12, 2013

BESTIEST ENGAGEMENT DAY



 “10-02-2013”


Assalamualaikum w.b.t pembuka bicara,

Wajib jawab salam. Hihi…
Ok today I want to berbicara perihal majlis pertunangan kawan baikku,
Merangkap sahabat selamanya,
Teman bermain, menggila, menangis, berseronok dan sebagainya,

Ok, dimulakan dengan memperkenalkan perihal beliau,
Nurul Huda bt Mokhtar pemilik nama,
Atau terjemahan melayu bermaksud,
“Cahaya petunjuk kepada kebenaran”
Waa, nice kan,

Hokmakaih, seawal 8.00 pagi kami dah menapak ke butik pengantin untuk mempersiapkan diri. Erkk sang kawan ja, aku jadi driver tegar. Tunggu punya tunggu, pukul 11.30 t.ari, maka siaplah dia bersolek.

Sekali lagi homakaih, tak sia-sia tunggu lama-lama weh, cun gila sang kawan time ni. Secun namanya la. Adoi aku rasa tak sangka pulak aku berkawan dengan kawan-kawan yang cun melecun bak artis ni. Hasil makeup adalah seperti berikut, sila tumpukan perhatian anda kepada gambar-gambar di bawah.



 Ko tengok, pic dari tepi pon dah menunjukkan kelawaan beliau, adoi... Silalah geget jari pastu keman, then telan sampai habis haha....


 Ah ha, time ni aku rasa kecik ati gila, cemburu nok, dia lawa... Cantik gila... Aku? Tak sangka dia nak kawan ngan aku yang biasa-biasa ni. Huwaaa nak cantik jugak. Cantik kan busana dia, (Busana kau, tak tahan) gojes. Oh, lupa! Rantai aku secara tidak langsung turut memeriahkan busana pengantin hari ini haha... Upss, tu hadiah dari my bestiest adzie faraha mo'osin thanks yunk hehe...



 With the dayang-dayang yang setia hujung nyawa. Haha.. Setia la sangat, majlis tak abis lagi kami dah cabut haha.

 Ha, nendia cik tequna kita, sama cantik sama padan la. Cuma kuruih sikit, haha. Bertuah la kau Naim dapat Nunie yang hot lagi melatop ni. Tak pa bayaq mahai, tak rugi sebab maintenance cantik bak hang. Spare part pun susah nak cari kat market ni haha.....



Lagi dayang-dayang......

 

Aku dan dia dan rakan-rakan seperjuangan, sorang dah lepas yang lain-lain? Takkan nak tengok cermin tu ja, usha r jodoh korang pulak, haha...



Waaa time ni aku rasa nak nanges titis-titis,
Kawan aku dah bertunang aku tak sangka kami semua dah besar, 
Masing-masing dah ada haluan masing-masing. 
Lepas korang berumah tangga, aku tak sure kita boleh keep in touch atau tak. 

Aku harap sangat tradisi kita bersahabat takkan putus dan hilang ditelan zaman. 
Walaupun, sekarang aku dah terbau-bau yang tidak enak tentang persahabatan kita. 
Untuk korang, aku harap kita sentiasa bersama. Jangan pisahkan aku dan sahabat.  

Buat CIK NUNIE dan NAIM, tahniah koranggggg... HAppy engagement beb.. 
Aku tulis sambil nangis ni. Tak sangka kau dah tunang beb, Huwaaa... 
Semoga kalian kekal till jannnah... 
Aminnnn...

Itu sahaja laporan edisi gosip-gosip kiah hangit,,selama kita berjumpa lagi di next entry, ya Assalamualaikum...


P/s:: Aku nak tilik sapa pulak lepas ni haha....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...