Sunday, January 5, 2014

AHLAN WASAHLAN YA 2014


Wuhuu. 2014 akhirnya muncul jua menampakkan diri.
Nampak ke idok? 

Macam biasa lah. Masuk sahaja tahun baru. Semorang sibuk menanam AZAM. 
And how about me? 

Pftttt. Well I dont have any. Unlesss i got my friends boyfie namely AZAM. HAHA. celaka kan?
Best ar kawan gua pakwe dia nama AZAM. 
ELOK dah kawen nanti tak payah sibuk-sibuk pasang AZAM. Pfttttt. 

So belum terlambat kot kiranya gua nak ucap SELAMAT TAHUN BARU buat korang semua. 
Jyeah perjalanan semakin pantas berlari. Tahu-tahu dah tahun baru. 
Tapi gua masih begitu. tidaklah begitu panjang tidaklah pendek. 

Ah terlalu jauh dah gua merepek ni. Exceli tujuan utama gua menghupdate entry kali ni just wanna share some of 2013 memories. Exceli lagi sekali, it is all about married couple and taken couple. Pehhh taken. Cam harem ja penggunaan lingua franca gua. haha. 

Tanpa melengahkan masa. Lets *taukkebelakang* wuhuuuuu. Check it out!


2013 SCHOOLMATES SOLEMNIZATION AND ENGAGEMENT DAY


Taraaaaaa. whoaaa 2013 penuh dengan invitation pekahwinan kawan-kawan seekolah gua.

Wah selamat berdua korang.
Bahagia till jannah hendaknya.
Jangan lupa kasi anak-anak comel buat tatapan gua di kemudian hari. Haha.

Haaa. at this time. Bolehla kiranya gua rumuskan tahun 2013 ni sebagai tahun menamatkan zaman bujang memasing. Ramai dah colleague gua yang dah bertukar status.
Alhamdulillah.
Barakkallah gua ucapkan.

So, menuju ke arah 2014 yang lebih mapan,
gua cuma berharap gua siapkan apa belum siap. Itu je. Haha.

So, selamat TAHUN BARU 2014.






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...